Při výběru reklamních produktů musíme vzít v úvahu, pro koho je produkt určen. Pro jakou věkovou kategorii a pro jaký okruh lidí. Na základě toho můžeme pak vybírat reklamní produkty z různých okruhů. V potaz je třeba vzít i to, zda má produkt lidem něco sdělit. Třeba to čím se firma zabývá, jaká je její filozofie nebo má mít produkt nějaký hlubší smysl. Mnohdy jde o to, aby předmět byl praktický, použitelný a lidem dobře posloužil.
Při výběru lze vybírat z několika oddílů produktů. Jde například o kancelářské potřeby, věci do domácnosti, věci na sport a turistiku, předměty do auta, věci určené k lepší bezpečnosti, jako jsou reflexní pásky a vesty. Také je vlastní okruh i reklamní textil, kam lze zařadit téměř veškeré oblečení. Speciálním oddílem jsou i ekologické produkty. Sem lze zařadit věci z přírodních a recyklovatelných materiálů. Jde například o látkové tašky a batohy, bambusové výrobky, také věci vyrobené ze dřeva či z bavlny. Lze sem zařadit i hrnky a skleněné nádoby na vodu. Tyto ekologické produkty pomáhají zajistit udržitelnost. Přispívají k snižování plastových věcí. Dají se používat opakovaně. Lidé tyto výrobky mají rádi, ukazují také na to, že i reklamní produkty mohou být ekologické a nepřispívají k dalšímu používání plastových věcí.
Samotnou kategorií jsou pak také reklamní předměty pro děti. Na ty je třeba také nezapomínat. Ať už jsou to děti zaměstnanců, klientů či zákazníků. Pro děti lze vybrat předměty spojené s tvořením. Jde pak o sady pastelek, omalovánky a další věci určené k tvoření a vyrábění. Děti rádi tvoří a hrají si. Proto lze zvolit i hračky, plyšáky a i oblečení. Musíme přemýšlet nad tím, zda jsou produkty určené malým nebo větším dětem, klukům nebo holkám. Lze udělat neutrální produkty anebo je rozdělit podle pohlaví. Tady lze být velmi kreativní a vybírat zajímavé věci, které děti potěší a využijí je.